Hírek
2019. Május 21. 07:16, kedd |
Belföld
Forrás: mti - illusztráció: pixabay
Országos bor roadshow indult a magyar bor márkakoncepció bemutatására
Országos bor roadshow-t indított a magyar bor márkakoncepció bemutatására a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) - mondta Németh Anna, az MTÜ vezérigazgató-helyettese hétfőn Budapesten, az előadássorozat első állomásán.
Felidézte: a turisztikai ügynökség szakmai szervezetekkel együttműködve elkészítette a magyar bor új márkakoncepcióját. A létrejött rendszer megalkotásában részt vett a Hegyközségek Nemzeti Tanácsa (HNT), az Agrárminisztérium, a Külgazdasági és Külügyminisztérium, és meghatározó gasztronómiai szervezetek.
Kialakították magyar bor egységes arculatát, üzeneti rendszerét, amelynek mentén folyamatosan építik a magyar bor stílusát alakító márkaelemeket. A borágazat helyzetének javítása és fenntartható növekedésének érdekében az MTÜ víziója az volt, hogy a magyar bor egyedi és megkülönböztethető kategóriává váljon, értéke növekedjen és általa erősödjön az országmárka - mondta Németh Anna.
Gál Zsombor, az MTÜ bormarketingért felelős szakértője elmondta: az országos bor roadshow célja, hogy a magyar borágazatban dolgozó szakembereknek bemutassák a koncepciót. Szeretnék elérni, hogy minden magyar borászat regisztráljon a tervek szerint a nyáron induló bor.hu portálon. Ez a portál a kulcsa a hatékony megjelenéseknek, és az azonnali kommunikációnak - mondta. Az egységes, "Magyar bor - Személyesen" üzenetrendszert és a nyáron induló bor.hu egységes borászati webportált az MTÜ országos előadássorozaton népszerűsíti.
Ipacs Géza arculati tervező a koncepciót bemutatva ismertette: annak egyik eleme a logó, amelynek középpontjában a személyesség üzenete van, a piros-fehér-zöld ikon alatt "Magyar Bor személyesen" felirattal.
Németh Anna szerint az idén létrejött új bormárka képviseli a magyar borkultúra változatosságát, és egységbe szervezi a magyar bor kommunikációját, hogy mind a belföldi, mind a külföldi fogyasztók számára megismerhetővé váljanak a magyar bor és a borászatok értékei, és ezek által is még több embert a magyarországi borvidékek felfedezésére inspiráljon. A nyáron további öt borrégióba viszik el a rendezvénysorozatot, hogy a helyi termelők, gasztro- és turisztikai szakemberek is személyesen megismerjék a marketingkoncepciót.
Az MTÜ közleménye szerint a nyáron induló www.bor.hu feladata lesz, hogy a borturistáknak, érdeklődőknek szakmailag lektorált felületet biztosítson, amin keresztül tiszta képet kaphatnak a magyar borról, borvidékekről, borászatokról. A weboldal része lesz egy intelligens borászatkereső.
Ezek érdekelhetnek még
2024. November 24. 12:52, vasárnap | Belföld
Czomba Sándor: dinamikus lesz a bérnövekedés a következő években
2024. November 23. 08:23, szombat | Belföld
Mávinform: helyreállították a pénteken leszakadt felsővezetéket Kelenföldön
Valamennyi vágányt átadtak a vonatforgalom részére Budapesten, a kelenföldi állomáson, miután szombaton hajnalban befejezték a pénteken leszakadt felsővezeték végleges helyreállítását
2024. November 23. 08:22, szombat | Belföld
Orbán Viktor: december 12-én szavazhatják meg Románia és Bulgária schengeni csatlakozását
Az Európai Unió tagállamainak belügyminiszterei december 12-én szavaznak Brüsszelben arról a magyar előterjesztésről, amely Románia és Bulgária schengeni csatlakozásáról szól -
2024. November 23. 08:20, szombat | Belföld
Kövér László: lehetőséget kell adni a tehetség és a szorgalom kibontakozásának
Fontos, hogy lehetőséget adjunk a gyerekekben meglévő tehetség és szorgalom kibontakozásának, az ösztöndíjrendszer pedig biztonságot ad tanulmányaikhoz –