Városlista
2024. november 24, vasárnap - Emma

Hírek

Számottevően tisztult a tűzifahirdetések piaca
2020. December 17. 11:04, csütörtök | Belföld

Számottevően tisztult a tűzifahirdetések piaca

Számottevően tisztult a tűzifahirdetések piaca: a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) idei célellenőrzésén 121 hirdető csaknem 180 tűzifahirdetését vizsgálta, amelyek közül a hatóság hatot töröltetett,

Már itt is a kezedben a legfrissebb Dombóvár és körzete Szuperinfó!
2020. Április 15. 20:12, szerda | Helyi

Már itt is a kezedben a legfrissebb Dombóvár és körzete Szuperinfó!

- az interaktív hirdetési újság - mely egy megváltozott helyzetben új módon informál! Garantáltan vírusmentes!

Gyakori a panasz az újsághirdetések alapján rendelt termékeknél
2019. Szeptember 22. 07:07, vasárnap | Belföld

Gyakori a panasz az újsághirdetések alapján rendelt termékeknél

Gyakran érkeznek panaszok a fogyasztóvédelemhez az újsághirdetések alapján rendelt termékek miatt - mondta Kispál Edit, a Fogyasztóvédelmi Egyesületek Országos Szövetségének szóvivője az M1 szombat délelőtti műsorában.

Hirdetését feladhatja a Dombóvár és körzete Szuperinfóba bárhonnan, bármikor!
2019. Július 08. 15:45, hétfő | Helyi

Hirdetését feladhatja a Dombóvár és körzete Szuperinfóba bárhonnan, bármikor!

Adja fel hirdetését a Dombóvár és körzete Szuperinfó online irodájában 0-24 óráig!

Naponta több mint hatmillió megtévesztő hirdetést törölt a Google tavaly
2019. Március 14. 18:09, csütörtök | Külföld

Naponta több mint hatmillió megtévesztő hirdetést törölt a Google tavaly

A Google 2,3 milliárd, naponta több mint 6 millió, a hatályos irányelveket megsértő hirdetést törölt tavaly, egyebek mellett 58,8 millió adathalász és 207 ezer belépőjegyeket másodlagos kézből árusító hirdetést.

Meglepő, hogy milyen műsorban van a legtöbb reklám
2019. Március 08. 14:10, péntek | Bulvár

Meglepő, hogy milyen műsorban van a legtöbb reklám

Az országos kereskedelmi televízióknál 2018 második fél évben is az időjárás-jelentés volt a legtöbbet támogatott műsortípus – közölte a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) az MTI-vel pénteken.

A Facebook ellenőrzi majd a politikai hirdetések feladóinak személyazonosságát
2018. Április 07. 10:53, szombat | Belföld

A Facebook ellenőrzi majd a politikai hirdetések feladóinak személyazonosságát

A Facebook a jövőben ellenőrzi majd a politikai hirdetések feladóinak és a jelentős témák felvetőinek személyazonosságát

Kampánypénzeket és a politikai hirdetéseket ellenőriz az ÁSZ
2018. Február 18. 08:00, vasárnap | Belföld

Kampánypénzeket és a politikai hirdetéseket ellenőriz az ÁSZ

Az Állami Számvevőszéknek (ÁSZ) nemcsak a kampánypénzek ellenőrzésében, hanem a politikai hirdetések tekintetében is fontos szerepe van

Hirdetésekből szerzett adatokkal vásárolt hitelre telefonokat egy csaló
2018. Február 12. 16:37, hétfő | Belföld

Hirdetésekből szerzett adatokkal vásárolt hitelre telefonokat egy csaló

Álláshirdetést feladva szerezte meg egy férfi több tucatnyi ember személyes adatait, majd ezeket felhasználva országszerte vásárolt hitelre telefonokat, de azokat eladta, a részleteit pedig nem fizette

Sok a reklám, de kevés az új, fő célpontjaik pedig a nők
2017. Január 04. 13:33, szerda | Életmód

Sok a reklám, de kevés az új, fő célpontjaik pedig a nők

Az egy televízióra jutó új reklámfilmek száma 91-ről 78-ra csökkent 2016 első felében a médiahatóság adatai szerint, a legtöbb új reklámot márciusban mutatták be, túlnyomó többségük továbbra is a nőket célozza meg.

Melyik a leghatékonyabb ingatlan-hirdetési felület?
2016. Szeptember 27. 15:32, kedd | Helyi

Melyik a leghatékonyabb ingatlan-hirdetési felület?

A helyi célzású ingatlanhirdetések esetén mindenképpen használni kell a város hirdetési újságjait, mint például a Szuperinfó, viszont a lakosság technikai fejlődésével előtérbe kerültek a webes hirdetési felületek is...

Hazugság és csalás miatt több mint 780 millió hirdetést tiltott le a Google
2016. Január 23. 05:00, szombat | Életmód

Hazugság és csalás miatt több mint 780 millió hirdetést tiltott le a Google

Több mint 780 millió hirdetést blokkolt a Google tavaly az egész világon, majdnem 50 százalékkal többet, mint 2014-ben - írta hivatalos blogján a konszern.